סדנאות קולנוע
לצבא וחיילים

איזה מפגש תרצו שנתאים לכם?
אנו מזמינים אתכם להתבונן במגוון המפגשים שלנו המותאמים במיוחד לאנשי צבא וחיילים.
כמובן שניתן לבצע התאמות אישיות לקהל הרלוונטי.

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ונדאג להתאים לכם סדנה מהסרטים!

רב תרבותיות בחברה הישראלית

אחת הדרכים הטובות והמהנות ביותר ללמוד על חברה היא לצפות בסרטי הקולנוע שנוצרו מתוכה. הקולנוע הישראלי הוא פסיפס קולנועי של החברה הישראלית רבת הפנים והתרבויות ולו מוקדש מפגש הקולנוע הזה. מפגשי הקולנוע של 'אפיקי תקשורת', הינם מפגשים חוויתיים, מעצימים ומעוררי מחשבה תוך שיח מרתק ומקצועי וניתוח הסרטים בהיבט מזווית שלא חשבתם עליה.
קדימה, למה אתם מחכים?

'חומר טוב למחשבה'- בנושא סמים ואלכוהול

במפגש קולנוע מרתק זה המשתתפים יוצאים למסע חוויתי, רגשי ואינפורמטיבי לצדדים השונים של עולם הסמים והאלכוהול דרך קטעי קולנוע תיעודיים ועלילתיים שנבחרו בקפידה על ידי מומחי התוכן שלנו מתחום הקולנוע. מתוך דיון ענייני ולא שיפוטי, נבין יחד מדוע אנחנו שותים ומה החלק החברתי בכך, מהן הסכנות ובעיקר נלמד כלים ל: בחירה, שליטה ואחריות

דמוקרטיה- בין תעמולה להסתה

מה מותר ומה אסור לומר בחברה דמוקרטית הדוגלת בחופש דיבור? אנו מגיעים לחיילים שלכם עם מפגש קולנועי שמשרטט יחד איתם את גבולות השיח הלגיטימי - ברשתות החברתיות, במוסדות הלימוד וגם בזירה הציבורית. המסע הקולנועי יחל בכיכר מלכי ישראל ב4 בנובמבר 1995 ועד לימינו ויעבור דרך פרסומות הטלוויזיה, תעמולת הבחירות, שירי האוהדים במגרשי הכדורגל, בהן נפרצים יום יום גבולות השיח הראוי. יחד, נלמד לזהות את ההבדלים הרגישים בין פרסום, תעמולה והסתה ונחדד את הגבול בין חופש הביטוי לפגיעה חסרת אחריות בזולת.

ציונות עכשיו- סיפורה של מדינת ישראל

"ציונות" ו"מולדת" נתפסות כמילים מורכבות וטעונות. זה הרגע להציג את סיפורה של מדינת ישראל, סיפור גאווה ותקומה. להיזכר מה הופך אותנו לציונים גם היום, כשהצנע מאחורינו ואוניות המעפילים שייכות להיסטוריה. תוכנית חגיגית הלוקחת את הקהל למסע קולנועי, חווייתי וציוני אל ההיסטוריה של מדינת ישראל מימי העלייה הראשונה דרך חבורת לול, גבעת חלפון ועד לימנו אנו.
Scroll to Top

השאירו פרטים

נשמח לחזור אליכם