סדנאות הורים וילדים

חברת "אפיקי תקשורת" היא חברה המתמחה בהדרכת מדיה תקשורתית לכל המשפחה
לסוגיה השונים: אנימציה, קולנוע, פרסום, צילום, משחק ועוד. החברה מתמחה גם בהפקת סרטי ילדים ונוער תוך התנסות חווייתית של הילדים בצילום ובבימוי הסרט.

סדנאות וימי ההדרכה של החברה מותאמים לכל המשפחה ומפעילים את ההורים והילדים במגוון פעילויות תוך כניסתם אל מאחורי הקלעים של עולם הקולנוע.
הסדנאות מועברות לקבוצות של עד כ-25 משתתפים, ומונחות ע"י מדריך מומחה מתחום הקולנוע/תקשורת, ומנוסה בהדרכת ילדים ונוער.

ניתן להזמין סדנאות בודדות מתוך מגוון הסדנאות המוצעות באורך 45 דקות במתקיימות בכיתה
או לחלופין הפנינג עם תחנות הפעלה "פתוחות" באורך של עד 3 שעות.

להלן תיאור של מספר סדנאות מתוך המגוון הרחב שלנו.
כמובן שניתן לבצע התאמות יחודיות לקהל.
אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ונדאג להתאים לכם סדנה מהסרטים.

סדנת מסך ירוק

סדנת צילום חווייתית בו כל אחד מהילדים יכול לעשות את מה שאפשר לעשות רק בסרטים: לרחף בחלל, להיות שחקן מפורסם בסרט, להקיף את העולם בריצה ולשחק עם חיות בג'ונגל. הילדים יקבלו את כל התמונות והסרטונים מיום זה בקישור מסודר לתיקיית דרייב מיוחדת לבית הספר. הסדנה כוללת: הכרות עם אפליקציית מסך ירוק, צילום סרט על רקע מסך ירוק ו חוויה של סט צילום.
*הסדנה מותאמת גם כפעילות תלמידים במסגרת ביה"ס

סדנת אנימציה- גלגל הזיאוטרופ

הפקת סרט אנימציה בעזרת מכשיר זיאוטרופ בסדנא נכיר את עולם האנימציה, נהפוך לאנימטורים וכל ילד יצור סרטון אנימציה אישי אותו הוא יראה מונפש באמצעות מכשיר אנימציה קדום וקסום!
*בסדנה במרחב כיתת לימוד ניתן לבנות זיאוטרופ אישי – שאותו תקבל כל משפחה בסוף הסדנה.

סדנת STOP MOTION

סדנה בה יחשפו המשתתפים לשיטת יצירת סרטי אנימציה בטכניקת stop motion במפגש חוויתי עם מנחה בליווי הדגמות והכרות עם אפליקציה חינמית . קבוצת משתתפים תחשוב על תסריט קצר, תיצור דמויות מפלסטלינה ותצלם סרטון אנימציה בעזרת שימוש בסמארטפונים של המשתתפים. בנוסף אנחנו נערוך סרט "מאחורי הקלעים" של כל תהליך היצירה ועבודת הצוות בשילוב תוצרי הקבוצות.
*הסדנה מותאמת גם כפעילות תלמידים במסגרת ביה"ס

סדנת פעלולי מצלמה- קסמים ואשליות בקולנוע

סדנת צילום והפקה בה הילדים מתנסים ביצירת אשליות באמצעות המצלמה: העלמת אנשים וחפצים, הקטנה והגדלה, טיפוס על קירות ועוד. את התוצר נקרין בתום הסדנה וכמובן יישלח לבית הספר לשיתוף ההורים והקהילה.
*הסדנה מותאמת גם כפעילות תלמידים במסגרת ביה"ס

סדנת סאונד ודיבוב

בסדנא נכיר את עבודת המדובב. נלמד לזהות אפיון דמות והתאמת הקול הייחודי לה על פי תכונות אופי ועל פי נראות. נתנסה באמצעות אפליקציה בדיבוב ויצירת דמויות באפליקציה





Scroll to Top

השאירו פרטים

נשמח לחזור אליכם